czwartek, 8 stycznia 2015

Krótkie przemyślenia Karoliny- erotyka w teledyskach


Dzisiaj byłam z rodzicami w pizzerii. Był w tym lokalu powieszony na ścianie telewizor i oczywiście był włączony kanał muzyczny, którego nie znam. Jako, że nie oglądam teledysków to sobie oglądałam, co ta telewizja nam serwuje. Jestem kompletnie zażenowana, co te dzisiejsze gwiazdy sobą reprezentują.
Okrutnie zasmucił mnie fakt, że w dużej części tych teledysków głównym motywem był seks, erotyka i tym podobne...
Ostre makijaże i półnagie i nagie kobiety.
Część tych filmów wyglądała mniej więcej tak, jak na obrazku powyżej.
Przypomina trochę Rihannę, bo akurat jej teledysk mnie OBUDZIŁ.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie to ta postać bardziej przypomina nicki minaj(prócz twarzy) :D
Tez jestem zdania, że teraz damskie teledyski są robione pod nagość. Hmm męskie chyba też, ale raczej mniej, a no i im to się wybacza (ahh piosenka animals maroona 5) xD
~komoto