poniedziałek, 19 stycznia 2015

Kamael z różowej teczuni


                Kupiłam wczoraj różową teczunię na moje rysunki i moje materiały na uczelnię, by mieć wszystko uporządkowane i co?
                                                      Znalazłam moje stare, całkiem fajne rysunki,
                                             które nie doczekały się publikacji.
                                                                                            Nadszedł ich czas!

                 
To jest Kamael, rasa, która wystąpiła w grze Lineage ][ (moja pierwsza, POWAŻNA gra, do której mam ogromny sentyment). To jedna z moich dwóch ulubionych ras (druga to mroczne elfy). Narysowałam ją, ponieważ chciałam się nauczyć rysować zbroje, to jest moja pierwsza i póki co ostatnia próba. Oczywiście jak na początkującego przystało, wzorowałam się na tej pracy. Mało udany rysunek, ale jako, że to była moja pierwsza próba to jestem z niego zadowolona.

Jak tam u mnie? Sesja egzaminacyjna!
Progres: 2/6 egzaminów.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mało udana praca? Daj mi 10% swojego talentu do rysowania, mogę nawet zapłacić ciastkami! :)
~komoto