wtorek, 2 grudnia 2014

Pierdolniczki

Przygotowania do świąt? U mnie idą pełną parą, mama już kolejny wieczór dekoruje pierniczki. Niestety nie pomagam jej w tym, bo nie patrzę na nie hurtowo, tylko tak, żeby było ładnie. Przez 30 minut dekorowania zrobiłam tyle:










Robiąc te pierniczki przypomniała mi się historia. Moja znajoma chciała zrobić pierniczki na święta. Upiekła je i wyrzuciła wszystko, bo wyszły jej za twarde.
                                       ...misiaczki drogie...pamiętajcie, że pierniczki muszą
                                                      poleżeć ze 2-3 tygodnie, by były miękkie...

A wy się już przygotowujecie?

4 komentarze:

MAniek Melancholik pisze...

Nie przygotowujecie, nie lubicie świąt. Uwierz, też tak można :D

Anonimowy pisze...

Wyślesz mi?

_theJagie pisze...

Co mam wysłać? :)

Anonimowy pisze...

Ciastkoo