środa, 4 grudnia 2013

Ahri



 Przepraszam, że nie dodawałam postów, ale teraz miałam dosyć napięty plan moich działań (granie i szkoła XD). Chciałam wam pokazać, co udało mi się stworzyć.
Na pierwszym załączonym obrazku widać projekt mojego starego wpisu i 3 wersje Ahri w stroju zimowym: Ahri Lisiego Ognia, Ahri Północy i Ahri Dynastii).
Na drugin obrazku jest narysowana Ahri, którą wysyłam mojemu znajomemu z TS'a- Beretowi (Pozdrawiam).
Na trzecim obrazku widać kolejną Ahri tym razem dla Jutanga, którego też znam z TS'a (Też pozdrawiam).
Jaki z tego wniosek? Jestem nienormalna...
Odpowiadając na komentarz do sotatniego postu powiem, że chodziło o zwrot "Fuck you Japan"...po prostu kiedy kolega kogoś zabił w LoL'u to mówił te słowa, A Doriana po prostu zaczęło to irytować. Owszem uczyłam się japońskiego. :)

Pozdrawiam, Karolina. :)

Brak komentarzy: